دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1400 - 14:12

لیگ قهرمانان اروپا| شکست لیورپول راه بقای اینتر/ بایرن مونیخ آماده عبور از سالزبورگ

اینتر برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا باید از سد لیورپول بگذرد و بدون تردید کار بسیار دشواری خواهد داشت.
کد خبر : 646578
لیورپول اینتر



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی لیورپول میزبان اینتر خواهد بود. دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزپوشان آنفیلد به پایان رسید و این موضوع شرایط را برای صعود شاگردان یورگن کلوپ به مرحله یک چهارم نهایی فراهم کرده است.


اینتر که با شکست دور رفت در آستانه حذف قرار دارد باید در خانه حریف انگلیسی با اختلاف دو گل به برتری دست یابد. شاگردان سیمونه اینزاگی که قهرمان سری A ایتالیا محسوب می شوند در این فصل با میلان و ناپولی در کورس قهرمانی است و حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا دست خالی به خانه بازنگردد. در آن سو، لیورپول که برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی را بالاتر از خود می‌بیند و رقابتی سخت با این تیم دارد، به دنبال حفظ پیروزی دور رفت و کسب برتری دیگری است. شاگردان کلوپ هر ۶ دیدار مرحله مقدماتی را با برتری به پایان برده بودند و با احتساب برتری دور رفت مقابل اینتر، صاحب هفت برد متوالی هستند. آنها تلاش خواهند کرد تا به هشتمین برد متوالی دست یابند.


در دیگر بازی امشب، بایرن مونیخ تلاش خواهد کرد تا سالزبورگ اتریش را حذف کند. بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و شاگردان یولیان ناگلزمان با کسب برتری مقابل این حریف گام به مرحه بعدی خواهند گذاشت. باواریایی‌ها هر ۶ بازی مرحله مقدماتی را با پیروزی به پایان رسانده بودند اما نوار پیروزی‌های آنها از هم گسست و بدون شک با دقت بالایی بازی خواهند کرد تا بار دیگر مقابل سالزبورگ غافلگیر نشوند و بتوانند مجوز صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. بایرن مونیخ در آخرین دیدار خود به‌رغم تساوی یک بر یک مقابل لورکوزن، با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند صدرنشین بوندسلیگا هستند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته